INDSKRIV DIT BARN PÅ HAUBRO FRISKOLE OG HAUBRO BØRNEHUS

Er du interesseret i at indskrive dit barn i vuggestuen, børnehaven eller på vores friskole, er du meget velkommen til at henvende dig direkte til institutionen. Vi sætter en ære i at give forældre en personlig rundvisning, hvor vi med glæde fortæller om vores værdier, pædagogiske tilgang og dagligdag her på Haubro Friskole og Haubro Børnehus.

Under din rundvisning vil du få et indblik i de aktiviteter og læringsmiljøer, vi tilbyder, og hvordan vi skaber en tryg og udviklende hverdag for børnene.

Efter rundvisningen udleverer vi en indmeldelsesblanket, som du kan tage med hjem. Samtidig vil du/I få mulighed for at træffe de vigtige aftaler og få besvaret eventuelle spørgsmål i forbindelse med den specifikke afdeling, hvor dit barn skal starte.